Szukaj:


Wtorek, 17 Października 2017


-->


2017-06-07

SM MLEKPOL odsłania tajemnicę

Jak się okazało, firmą ukrywającą się za hasłem „Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego” jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa. Produktem – Maślanka Mrągowska.




Jesteśmy odpowiedzialnym producentem żywności. Chcemy zwrócić uwagę konsumenta na to, jak ważne jest świadome planowanie naszej diety. Przypominając o Maślance Mrągowskiej przypominamy także o tradycyjnych, polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki służyły zdrowiu naszych przodków. Warto abyśmy czerpali z tej tradycji – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Od połowy maja w największych miastach Polski i w Internecie czarno-białe portrety zwracały uwagę przechodniów i internautów. Hasło „Nie jestem byle kim” uwiarygadniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni w castingu.

Idea zatrudnienia do kampanii naszych pracowników bardzo nam się spodobała. To naturalni ambasadorowie naszej firmy. Wiedzą jak doskonały jest to wyrób począwszy od surowca po produkt końcowy  – dodaje Ewa Gromadzka.

6 czerwca 2017 roku w Comfort Food Studio w warszawskich Koszykach odbyła się konferencja prasowa, podczas której ujawniono kolejne etapy kampanii, zaprezentowano film z kulisów jej powstawania, przedstawiono głównych jej bohaterów.

Prawdziwą gwiazdą konferencji była oczywiście Maślanka Mrągowska, o której prozdrowotnych właściwościach opowiedziała dietetyczka, propagatorka świadomego odżywiania – Anna Radowicka.

Maślanka to źródło cennych witamin i składników mineralnych. Są w niej wapń, witaminy B2, B12, D oraz biotyna. Systematyczne spożywanie maślanki przyczynia się̨ do obniżenia poziomu złego cholesterolu i ciśnienia tętniczego oraz znacznie zmniejsza ryzyko rozwoju chorób wieńcowych i przeciwdziała osteoporozie. – poinformowała Anna Radowicka.

Wszechstronne zastosowanie kulinarne maślanki zaprezentował Julian Karewicz, szef kuchni.
 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu