Szukaj:


Wtorek, 17 Października 2017


-->


2017-06-20

W czerwcu nastroje społeczne Polaków na historycznie wysokim poziomie

Optymizm konsumentów, podobnie jak i inne jego składowe wskaźniki, wzrósł o około 2 pkt. w stosunku do – także wysokich – wartości w maju.


Wskaźnik optymizmu konsumentów osiągnął poziom 105,8 pkt. Klimat gospodarczy poprawił się o kolejne 3 pkt. i osiągnął wartość 100,13 pkt.
Polacy dobrze oceniają stan polskiej gospodarki i wiążą nadzieję z utrzymaniem trendu z ostatnich miesięcy, na co wskazuje wzrost wartości wskaźników – zarówno oceniającego obecną sytuację społeczno-gospodarczą w stosunku do sytuacji minionej jak i odnoszącego się do oczekiwań na najbliższe miesiące.

Te dobre nastroje społeczne mogą, w pewnym stopniu, świadczyć o słabszym, niż można było oczekiwać, wpływie wydarzeń międzynarodowych i krytycznych opinii o Polsce w środowiskach politycznych Unii Europejskiej.

•    Wskaźnik Optymizmu Konsumentów Ipsos może przybierać wartości z przedziału od 0 do 200 punktów. Ostatni pomiar oparty jest na wynikach badania przeprowadzonego między 8 – 13 czerwca 2017 roku na reprezentatywnej losowo-kwotowej próbie 1000 Polaków, którzy ukończyli 15 lat.

•    Ipsos w Polsce jest częścią międzynarodowej grupy badawczej obecnej w 84 krajach świata. Firma specjalizuje się w badaniach marketingowych, reklamy, satysfakcji i lojalności klientów oraz w badaniach opinii.
 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu