Szukaj:


Wtorek, 17 Października 2017


-->


2017-06-21

W maju 2017 wysoka wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych

Jak wynika z danych CMR, w maju 2017 roku całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7proc. wyższa niż w kwietniu 2017 roku i o 2 proc. wyższa niż w maju 2016 roku.

W maju 2017 roku klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych do 300 m2 średnio 12,74 zł, czyli o 5,6 proc. więcej niż rok wcześniej. W porównaniu z kwietniem  2017 roku, kiedy wydatki były nieco wyższe niż zwykle ze względu na Wielkanoc, średnia wartość koszyka spadła o 6,7 proc.  – podała Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.
 
 
•    CMR jest niezależną agencją badawczą specjalizującą się w badaniach danych transakcyjnych, które pobiera on-line z reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych. Badane są trendy sprzedaży całości asortymentu sklepów, zarówno produktów paczkowanych, jak i zmiennowagowych.
 
 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu