Szukaj:


Czwartek, 23 Listopada 2017


-->


2017-09-04

Studio Tymbark największym kanałem markowym na YouTube!

Studio Tymbark to już oficjalnie najpopularniejszy kanał markowy na polskim YouTube! Wyprzedził wszystkie inne i gromadzi największą publiczność – niedawno przekroczył liczbę 230 tys. subskrybentów!

Tymbark niedawno wkroczył na pierwsze miejsce podium najpopularniejszych marek na YouTube. Studio Tymbark stało się największym kanałem markowym w Polsce w ciągu roku i pięciu miesięcy. Liczba subskrybentów kanału jest porównywalna ze średniej wielkości polskim miastem.

Tymbark opublikował dotychczas 93 filmy, których łączna liczba wyświetleń sięga prawie 15 milionów! Widzowie wygenerowali już prawie 93 tysiące komentarzy i wcisnęli 740 tysięcy razy „łapkę w górę” (97 proc. ocen pod publikacjami są pozytywne). W październiku pojawi się setny odcinek Studia!

Studio Tymbark w jednym miejscu skupia najpopularniejszych twórców internetowych i ich przyjaciół. Jaś Dabrowsky, SKKF, Zuzanna Borucka, Cyber Marian, Olsikowa, Czokled wraz z gośćmi – popularnymi twórcami internetowymi, artystami i sportowcami, co tydzień przyciągają przed monitory tysiące odbiorców. Wesoła atmosfera, wyjątkowy kontakt prowadzących z widzami, różnorodność realizowanych pomysłów i autentyczność to domena kanału. Tymbarkowy Kapsel stał się symbolem dobrej zabawy. Dzięki obecności na YouTube, którego użytkownikami są w dużej mierze ludzie młodzi, marka wciąż buduje i umacnia więź z konsumentami.

 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu