Szukaj:


Czwartek, 23 Listopada 2017


-->


2017-09-06

Black Energy Drink – lider kategorii w Polsce, wzmacnia ekspansję zagraniczną

Black jest najszybciej rozwijającą się marką pod względem wartościowym i wolumenowym w Polsce.

Według badań AC Nielsen, Black Energy Drink osiągnął blisko dwukrotną przewagę nad głównymi konkurentami. Marka kontynuuje również ekspansję zagraniczną. Po sukcesie sprzedażowym w Rumunii – Black Energy Drink rozpoczął 1 września kampanię wizerunkową i konsumencką w Bułgarii. Zaplanowano ją w telewizji i w internecie, w tym w social mediach. Wizerunek marki będzie dodatkowo wspierany materiałami POS.

Black odpowiada za 54 proc. wzrostu wartościowego całej kategorii w Polsce. Pod względem wolumenowym również odnotowuje najszybszy wzrost i odpowiada za 147 proc. wzrostu kategorii w Polsce. Z 25,9 proc. udziałów, marka jest liderem kategorii pod względem ilościowym (sprzedaż w litrach bez marek własnych)*. Porównując MAT Lipiec 2017 vs MAT Lipiec 2016, Black jest marką, która osiągnęła jeden z największych wzrostów w wartości sprzedaży 25 proc.**.

Marka obecna na 52 rynkach zagranicznych, rusza z kampanią reklamową i konsumencką w Bułgarii. Strategia została oparta o przekaz związany z atrybutami napoju Black, czyli: szybkość, moc, energia,  siła, skupienie, spryt  (speed, power, energy, focus, smart). Kampanię podzielono na dwa flighty: w pierwszej odsłonie mocnym uderzeniem będzie emisja 30” spotów, następnie naprzemiennie marka komunikować się będzie wizerunkowym spotem 15’’ oraz 8’’ billboardami sponsorskimi. Emisje zaplanowano w 60 proc. w prime time w TV Nova, należącej do grupy Modern Times Group. Równolegle ruszy kampania internetowa. Autorem spotu jest agencja Bridge to Fun.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=Ju9pKB1Kw28

Kampania konsumencka Black rusza w sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego w trzecim tygodniu września i potrwa tydzień. Przedmiotem promocji będzie puszka 330 ml – konsument zapłaci za 250 ml napoju, czyli 32 proc. dostanie gratis. Komunikacja oparta jest o materiały POS. Wszystkie materiały POS in-house’owo przygotowała firma FoodCare.

*Black za Nielsen -udział wolumenowy (w litrach) w skumulowanym okresie sierpień 2016 – lipiec 2017 w rynku Cała Polska z Dyskontami – metoda paragonowa, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno – cukiernicze, Kioski, Stacje benzynowe, z wyłączeniem marek własnych, w kategorii Napoje energetyczne.

**Black za Nielsen –sprzedaż wartościowa w skumulowanym okresie sierpień 2016 – lipiec 2017 w rynku Cała Polska z Dyskontami – metoda paragonowa, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno – cukiernicze, Kioski, Stacje benzynowe, z wyłączeniem marek własnych, w kategorii Napoje energetyczne.

 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu