Szukaj:


Środa, 13 Grudnia 2017


-->


2017-09-22

Bobo Boom – kolejny produkt marki własnej POLOmarketu

W połowie września we wszystkich sklepach POLOmarketu pojawiły się pieluszki marki Bobo Boom. To kolejny produkt marki własnej polskiej sieci supermarketów.

- Bobo Boom to produkt, z którego jesteśmy wyjątkowo dumni. Dopracowywaliśmy go przez wiele miesięcy i z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że jego jakość sytuuje go bardzo wysoko wśród innych pieluch dostępnych na rynku. Jak zawsze w przypadku marki własnej POLOmarketu, jest to świetny produkt w bardzo dobrej cenie. Nie mamy wątpliwości, że pieluszki Bobo Boom będą co najmniej tak popularne, jak najlepsze produkty już funkcjonujące na rynku – powiedział Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Bobo Boom są dostępne w trzech rozmiarach: Midi, Maxi i Junior. Pieluszki mają bogatą kolorystykę, a także indywidualne wzory-zwierzątka w zależności od rodzaju – Midi zostało oznaczone tukanami, na Maxi widnieją żyrafy, zaś Junior to małpki. Niewielkie gabarytowo i ilościowo opakowania pasują do każdej szuflady czy niedużej półki w domu, a także, co najważniejsze, do wszystkich dziecięcych wózków.

Bobo Boom Midi w cenie 18,99 złotych za 38 sztuk to pieluszki bardzo cienkie i niesamowicie chłonne, przeznaczone dla dzieci o wadze od 4 do 9 kg. Zapewniają spokojny sen w nocy i komfort w ciągu dnia dzięki falbankom, które zapobiegają przeciekaniu.

Z kolei Bobo Boom Maxi okażą się niezastąpione podczas nauki chodzenia. Stworzone z myślą o dzieciach ważących od 7 do 17 kg, mają anatomiczny kształt gwarantujący swobodę ruchów. Ich cena to 19,99 złotych za 34 sztuki.

Największy rozmiar pieluszek to Bobo Boom Junior, dla dzieci od 11 do 20 kg. Dzięki elastycznym boczkom Bobo Boom Junior sprawdzi się nawet w przypadku bardzo aktywnych dzieci. Koszt opakowania pieluszek to 19,99 złotych za 30 sztuk.

Wprowadzenie na półki sklepowe pieluszek Bobo Boom to kolejny krok w rozwoju produktów marki własnej polskiej sieci supermarketów. Obecnie, oprócz pieluszek Bobo Boom, pod marką własną POLOmarket sprzedaje wiele linii produktowych. Wśród najnowszych marek własnych znajdują się „Mleczna Polana” (nabiał), „Rzeźnik Szymon” (mięso i wędliny), „Zaczarowany Ogród (warzywa, owoce i przetwory) oraz „Wypiekarnia i Ciachownia” (ciasta i pieczywo).

 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu