Szukaj:


Środa, 13 Grudnia 2017


-->


2017-09-28

Herosi Polskiej Przedsiębiorczości 2017wśród detalistów

Sklep Lewiatan z Turowa przekonał do oddania na siebie głosu w plebiscycie Grupy Eurocash 42 243 swoich klientów! W sumie na 130 przedsiębiorców w konkursie oddano ponad 331 892 głosów.

Wszechstronność, lokalność, zaangażowanie, przyjazność i rodzinność to nie tylko cechy wyróżniające nowoczesnego przedsiębiorcę i gwarantujące sukces w biznesie, ale również nazwy pięciu kategorii w Plebiscycie „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości”, w których właściciele sklepów – klienci Grupy Eurocash od 24 lipca do 10 września – walczyli o głosy swoich klientów. Każdy z uczestników konkursu miał przekonać swoich klientów, żeby oddawali na niego głosy

Cieszymy się, że pierwsza edycja plebiscytu wyzwoliła duże emocje i zaangażowała zarówno  przedsiębiorców, jak i ich klientów. Mamy nadzieję, że z każdym rokiem o tytuł Herosa będzie walczyło coraz więcej właścicieli sklepów – mówi Marta Gampf, Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash.

Plebiscyt „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” miał dwuetapową formułę. Po zakończeniu głosowania internautów 50 przedsiębiorców (10 w każdej z 5 kategorii konkursowych) z największą liczbą głosów oraz ich historie trafiły pod obrady Jury. Gremium w składzie: Luis Amaral – Prezes Zarządu Grupy Eurocash, Waldemar Nowakowski – Prezes Zarządu Polskiej Izby Handlu, Andrzej Malinowski –  Prezydent Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej, Monika Dąbrowska – Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodaców, prof. Witold Orłowski – rektor Uniwersytetu Vistula, prof. Henryk Mruk z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, dr Marta Ziółkowska ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Agnieszka Bacińska – Prezes Walk PR 20 września wybrało zwycięzców.

Ich nazwiska ogłoszono podczas organizowanego przez Eurocash Kongresu Przedsiębiorców Polskich, 26 września, w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Oto oni:
Kategoria WSZECHSTRONNY
1.    Spółdzielnia Bystrzanka z Bystrej
2.    Jura Karolina Krauze Jacek Kalina s.c. z Turowa
3.    A.R.M. HURT-DETAL z Bisztynka
Kategoria RODZINNY
1.    Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Rarytas Plus z Piły
2.    PHU "Na Górce" Anna Dziekońska ze Szczytna
3.    Sklep Wielobranżowy "ANIA" Anna Wnuk z Ostrorogu
Kategoria LOKALNY
1.    Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Wielopolu Skrzyńskim
2.    Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Sędziszowie Młp.
3.    Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Sieniawie
Kategoria PRZYJAZNY
1.    GRAMAR - Grażyna Fejdasz z Dydni
2.    MARKET ŁEGAJNY Anna Michalska z Łegajn
3.    “Społem” Powszechna Spółdzielnia Spożywców z Lidzbarka Warmińskiego
Kategoria ZAANGAŻOWANY
1.    AWIS sp. z o.o. sp.k. z Brzeźnicy
2.    Firma Handlowa "D&S" Drapała, Szerląg sp. Jawna z Waleńczowa
3.    Stacja Paliw TANKCAR Sp. J. D. Kalek, A. Łyźniak z Ciężkowic
Zwycięzcy w każdej z pięciu konkursowych kategorii na dalszy rozwój swojego biznesu otrzymają po 40 000 zł. Zajęcie drugiego miejsca zostanie nagrodzone kwotą 20 000 zł, a trzeciego – 10 000 zł.

Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Grupa Eurocash.


***

Celem Plebiscytu „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” jest wyróżnienie i promocja działających w handlu detalicznym polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą swój biznes z prawdziwym zaangażowaniem i pasją. Grupa Eurocash chciałaby również za jego pomocą zachęcać współpracujących z nią detalistów do wzmacniania partnerskich relacji z klientami ich sklepów oraz zaprezentować inspirujące historie i ludzi, którzy stoją za sukcesami biznesowymi.

W Plebiscycie „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” wyróżniane będą dobre praktyki w pięciu obszarach wyróżniających polski handel detaliczny:

1. Wszechstronność – Heros z tej kategorii nie boi się podejmować odważnych decyzji biznesowych i inwestuje w nowe technologie wspierające sprzedaż, siłą jego biznesu jest różnorodność; swój biznes buduje pod różnymi szyldami – elastycznie dopasowując format działalności pod potrzeby konsumentów w konkretnych lokalizacjach. Dzięki temu zapewnia swoim klientom dostęp do różnych produktów i ofert promocyjnych.

2. Zaangażowanie – przedsiębiorca startujący w tej kategorii dla swoich klientów ma zawsze najlepsze produkty i oferty, a jego sklep jest centrum lokalnego życia; dzięki jego działalności nawet mieszkańcy najmniejszych miejscowości mają dostęp do ulubionych produktów i marek; swoją siłę i sukces biznesowy wykorzystuje, by pomóc swoim sąsiadom; działa na rzecz lokalnej społeczności, wspiera krzewienie kultury fizycznej, sztuki, edukacji, tworzy miejsca pracy. Jego klienci są beneficjentami jego działalności pozabiznesowej i mogą czerpać z niej korzyści.

3. Lokalność – Heros korzysta z dostaw od lokalnych producentów; świeże owoce, warzywa, nabiał czy mięso od okolicznych wytwórców są atutem asortymentu jego sklepów. Zapewnia swoim klientom dostęp do wysokiej jakości lokalnych i regionalnych produktów w najlepszych cenach.

4. Przyjazność – siłą biznesu zwycięzcy w tej kategorii jest zbudowany w oparciu o partnerskie stosunki lojalny zespół oraz bliskie relacje z klientami. Odwiedzający jego sklepy czują się w nich jak u siebie i zawsze mogą liczyć na profesjonalną, ale też sympatyczną obsługę.

 5. Rodzinność – Heros prowadzi wielopokoleniowe przedsiębiorstwo, a członkowie jego rodziny są równoprawnymi partnerami w biznesie. Korzysta z doświadczeń starszych oraz innowacyjności młodszych pokoleń – skutecznie łączy tradycję z nowoczesnością. Oferta jego sklepów uwzględnia potrzeby wszystkich pokoleń. 

 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu