Szukaj:


Środa, 13 Grudnia 2017


-->


2017-10-02

Stokrotka ma już 400 sklepów w Polsce, a w planach kolejne.

W miejscowości Ryki Stokrotka Sp. z o.o. otworzyła 400. placówkę detaliczną. Sieć planuje otworzyć do końca 2017 roku jeszcze co najmniej 40 nowych sklepów.

Nowa strategia rozwoju, od momentu jej wdrożenia przez Stokrotkę w 2013 roku, umożliwiła sieci podwojenie liczby dotychczas posiadanych sklepów. Firma utrzymuje dynamiczne tempo otwarć nowych placówek detalicznych dzięki nowoczesnym formatom sklepów: supermarket i market, które doskonale sprawdzają się. Są one wspierane przez nowoczesną i sprawną logistykę własną sieci. Dzięki tym przewagom konkurencyjnym, osiągnięte w ostatnich latach wysokie tempo rozwoju czyni ze Stokrotki jedną z najszybciej rozwijających się sieci detalicznych w Polsce.

Spółka – dzięki nieustannemu doskonaleniu posiadanych formatów – może pochwalić się nie tylko szybko rosnącą liczbą nowych sklepów, ale także stale zwiększającym się poziomem zysków. Zarówno poziom rentowności, jak i osiągane wyniki sprzedażowe przewyższają średnie rynkowe w branży.

Bogata oferta produktów świeżych i regionalnych możliwa była do zaoferowania, dzięki wdrożeniu przez nas najnowocześniejszych rozwiązań w obszarze logistyki. To one wspierają dynamiczny rozwój organiczny sieci. Stokrotka, to bardzo dobrze rozpoznawalna marka. Właśnie dlatego, a także dzięki nowoczesnym formatom sprzedaży, znajduje uznanie wśród naszych klientów
– podsumowuje prezes zarządu Dariusz Kalinowski.


Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.

 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu