Szukaj:


Środa, 13 Grudnia 2017


-->


2017-10-19

„Exotic Taste of Europe”

Ruszyła kampania na rzecz oznaczenia produktów pochodzących z ultraperyferyjnych regionów UE. W dniu 11.10.2017 w Bibliotece UW w Warszawie miała miejsce konferencja prasowa otwierająca trzyletnią kampanię informacyjną na rzecz ultraperyferyjnych regionów UE i oznaczenia produktów z nich pochodzących.

Myśląc o żywności spełniającej unijne standardy jakości, konsumenci zapominają o produktach pochodzących z wysp takich jak Gwadelupa, Martynika, Madera czy Wyspy Kanaryjskie, mimo iż są one zamorskimi terytoriami Francji (Gwadelupa i Martynika), Portugalii (Madera) i Hiszpanii (Wyspy Kanaryjskie).

Aby to zmienić, regiony te postanowiły połączyć siły w skierowanej do Europejczyków kampanii informacyjnej. Celem kampanii jest przybliżenie zalet produktów pochodzących z ultraperyferyjnych regionów Unii Europejskiej (RUP) oraz zwiększenie świadomości europejskiego znaku jakości dla produktów pochodzących z tych obszarów.

Kampania jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej oraz trzech organizacji reprezentujących producentów bananów - UGPBAN (Gwadelupa i Martynika), GESBA (Madera) oraz ASPROCAN (Wyspy Kanaryjskie).

Kampania jest wspierana przez działania prasowe i PR, jak również regularne publikacje na stworzonej specjalnie stronie:

www.exotictasteofeurope.eu/pl i na Facebooku (“Exotic Taste of Europe”).

Prelegentami konferencji byli :
•Karym Bagoee – Przedstawiciel producentów bananów UGPBAN
•Joanna Czarnecka-Chomicz  – Przedstawiciel Biura Radcy Handlowego Ambasady Portugalii w Polsce
•Pan Jean-Louis Buёr – Radca ds. Rolnych Ambasady Francji w Polsce
•Pan Pablo Conde – Radca ds. Ekonomicznych i Handlowych Ambasady Hiszpanii w Polsce

Konferencji towarzyszyło otwarcie wystawy zdjęć „Exotic Taste of Europe”. Wystawa jest otwarta dla zwiedzających w terminie: 11-20.10.2017, w gmachu BUW w Warszawie. Wstęp wolny.
 



-->
Przeboje FMCG 2017





Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu