Szukaj:


Piątek, 23 Lutego 2018




Góralki są trendy

Nowe opakowania Góralek to połączenie tradycji z nowoczesnością.

Pasztet z kategorii premium

Indykpol przedstawia pasztet, jakiego dotąd na rynku nie było.

Dżem na zdrowie

Do oferty przetworów marki Łowicz dołączają pierwsze na rynku dżemy z funkcją prozdrowotną.

Krążek mocno śmietankowy

Do oferty serów topionych marki Sertop dołączył Śmietankowy krążek.

Niezłe ziółka

Rynek herbatek ziołowych wzbogacił się o rewolucyjne nowości pod marką Posti.

Żółty w wersji na raz

W pracy i w domu. Przed szkołą, w szkole i po szkole. Na wycieczce i na spacerze...

Jogurtowe „co nieco”

Specjalizująca się w segmencie zdrowej żywności firma Kupiec wprowadziła na rynek wafelki ryżowe w polewie jogurtowej.

Nowa wersja Regionalnych

Cukry Nyskie poszerzyły ofertę herbatników Regionalne o nową propozycję. Są nią ciasteczka owsiane z żurawiną.

Kaszka dla małych i dużych

Od września w asortymencie firmy Zott jest kaszka popularnej marki Monte.

Włoski smak po polsku

Na naszym rynku debiutuje nowa linia kaw marki Lavazza


1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] nastepna>>


Przeboje FMCG 2017




BEZPIECZNE mrożenie - Jak przechowywać mrożonki?

Sprzedaż zamrożonej żywności wymaga ścisłego przestrzegania warunków jej przechowywania, reżim temperatury musi być stabilny i odpowiadać normom przechowywania konkretnych produktów spożywczych. Nagłe awarie zamrażarek mogą doprowadzić do uszkodzenia towarów i strat finansowych.

Produkt pierwszej potrzeby

Są pasty dla dzieci i dla dorosłych. Do zębów nadwrażliwych i przy krwawiących dziąsłach. Wybielające i odświeżające oddech oraz wiele innych. Gama past do zębów jest tak duża, że warto klientowi przy zakupie dać prawo wyboru.

Lista bestsellerów

Czas na reorganizację sklepowych bonet i lodówek. Miejsce mrożonych owoców i warzyw powinny zająć lody. Jak wskazują doświadczenia firmy Grycan – warto postawić na ich jakość.

Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu