Szukaj:


Czwartek, 23 Listopada 2017




Szybki deser marki WINIARY

Galaretki z pianką to efektowne dwuwarstwowe desery łatwe w przygotowaniu.

Vita-Minki

OSM Piątnica. Mleczarnia oferuje jogurty marchewkowo-owocowe. Vita-Minki, to nowatorskie połączenia pełnej witamin marchewki z jednym z trzech owoców: soczystym jabłkiem, słodkim bananem bądź dojrzałą brzoskwinią.

Żelki Miśki Kwaśne Akuku!

Miśki marki Akuku! to żelki z sokami owocowymi, które plasują się wśród najlepiej sprzedających się żelków w Polsce. Teraz są oferowane też w wersji kwaśnej.

Sweet Activ

Atutem cukierków Sweet Activ jest smak, bogactwo witaminy C, naturalnych koncentratów i ekstraktów.

Moja Pierwsza Cisowianka

ZL Nałęczów Zdrój oferuje najmłodszym wysokiej jakości naturalną wodę mineralną. Odpowiednie nawodnienie organizmu dziecka jest niezwykle istotne, a dzieci powinny wystrzegać się słodkich napojów.

Owocowe orzeźwienie od Łowicza

W limitowanej ofercie marki do syropów o smakach limonki z cytryną oraz rabarbaru z mirabelką dołączyło wyjątkowe połączenie grejpfruta z pomelo.

Mmm... Miłość od pierwszej kropli!

Marka Due Vittorie powstała z pasji i zaangażowania Davida Maletti, który postanowił zrobić ocet balsamiczny zgodnie z tradycją swojej ojczyzny, regioniu Emilia Romagna.

Orzeźwienie jakich mało

MINTANINE napój orzeźwiający, kofeinowy z naturalnych składników mięty, limonki i cytryny z ekstraktem z guarany.

50 tys. zestawów prezentowych z Piccolo

Piccolo na Dzień Dziecka przygotowało niespodziankę: magiczne tatuaże 3D. Tatuaże dołączane są do dwóch smaków Piccolo: brzoskwinia i truskawka.

Czekotubka o nowym smaku

Na miłośników tego pysznego kremu czeka nowa Czekotubka o smaku mleka.


1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2017




Produkt pierwszej potrzeby

Są pasty dla dzieci i dla dorosłych. Do zębów nadwrażliwych i przy krwawiących dziąsłach. Wybielające i odświeżające oddech oraz wiele innych. Gama past do zębów jest tak duża, że warto klientowi przy zakupie dać prawo wyboru.

Lista bestsellerów

Czas na reorganizację sklepowych bonet i lodówek. Miejsce mrożonych owoców i warzyw powinny zająć lody. Jak wskazują doświadczenia firmy Grycan – warto postawić na ich jakość.

Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu