Szukaj:


Czwartek, 21 Września 2017




Pesso – makaron, którego nie trzeba gotować

Zakład Doświadczalny Instytutu Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego w Poznaniu opracował technologię wytwarzania makaronu bez gotowania Pesso. Spółka Agro-Wodzisław zakupiła ją na wyłączność.

Szynka i parówki w wersji wege

Na rynku debiutuje linia produktów pod nazwą VeggieDay. To urozmaicenie diety dla wegetarian i tych, którzy są na diecie bezglutenowej.

Z myślą o kobietach

OSM w Krasnymstawie wprowadziła do oferty serię jogurtów pitnych Calpro z wysoką zawartością wapnia oraz innych cennych dla organizmu witamin i minerałów, adresowaną w szczególności do kobiet.

Woda dla bystrzacha

Żeby zachęcić dzieci do picia wody także zimą, firma Nestlé Waters wprowadziła do sprzedaży specjalną linię butelek.

Odrobina luksusu na co dzień

Pochodzące ze Sri Lanki herbaty Tipson powstają z zachowaniem wiekowych metod, a przy tym są idealnie dopasowane do aktualnych trendów. Ostatnio w nawiązaniu do nich zmieniona została szata graficzna oraz gramatury opakowań.

Impulsy w stylu disco

Na rynku debiutują jednocześnie napój energetyczny Disco oraz olejki do e-papierosów Polo. Ich wspólnym mianownikiem jest impulsowy charakter a także fakt, że produkuje się je w Polsce.

Czekoladowe „doładowanie”

Ciasto z czekoladą i błonnikiem marki Wodzisław to coś w sam raz dla osób, które potrzebują czasem (na przykład w długie i chłodne zimowe wieczory) słodkiego „doładowania”.

Americano czy espresso?

Nescafé Azera to seria wysokiej jakości kaw rozpuszczalnych pozycjonowanych w segmencie superpremium. Obejmuje ona cztery warianty, dostosowane do różnych potrzeb i upodobań.

Grześki lub Jeżyki w tabliczce

Firma Colian rozszerzyła gamę czekolad nadziewanych pod marką Goplana. Wśród nowości znalazły się tabliczki inspirowane popularnymi słodkościami z portfolio producenta.

Mleczne przyjemności

Na rynku zadebiutowała linia luksusowych produktów marki Müller. Obejmować ona będzie desery mleczne klasy premium, w której to kategorii producent widzi duży potencjał.


1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2017




Produkt pierwszej potrzeby

Są pasty dla dzieci i dla dorosłych. Do zębów nadwrażliwych i przy krwawiących dziąsłach. Wybielające i odświeżające oddech oraz wiele innych. Gama past do zębów jest tak duża, że warto klientowi przy zakupie dać prawo wyboru.

Lista bestsellerów

Czas na reorganizację sklepowych bonet i lodówek. Miejsce mrożonych owoców i warzyw powinny zająć lody. Jak wskazują doświadczenia firmy Grycan – warto postawić na ich jakość.

Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu