Szukaj:


Czwartek, 23 Listopada 2017




Omasta z kubeczka

Dobrze znane konsumentom masło ekstra Łaciate jest od niedawna dostępne także w nowym wygodnym opakowaniu.

Pierwszy taki BIO makaron w Europie

We wrześniu na rynku pojawiła się nowa seria BIO makaronów ekologicznych marki NAURA, a wśród nich całkowita innowacja – ŚWIDERKI z CHIA.

Śledź na każdą okazję

Koreczki śledziowe bez konserwantów w dwóch odsłonach to kolejne nowości sygnowane logo SuperFish.

Rarytas z pieca

Pasztet drobiowo-wieprzowy oferowany przez firmę JBB, dzięki pieczeniu w piecu, delikatnej konsystencji i doskonale dobranej kompozycji przypraw, stanowi pyszny dodatek do chrupiącego pieczywa.

Herbaciane choinki

W ofercie eksportowanych ze Sri Lanki herbat marki Impra pojawiły się propozycje stworzone specjalnie na nadchodzące święta. Są to zapakowane w kartoniki kształtem przypominające choinkę czarne herbaty ekspresowe.

Barszcz jak u mamy

Dawtona ma idealną propozycję na wigilię, ale też codzienny zdrowy obiad dla rodziny.Jest nią przygotowany w 100 procentach z naturalnych składników barszcz czerwony.

Zapach wizytówką domu

„Perfumy do wnętrz” – taką nazwę nosi nowa linia odświeżaczy powietrza firmy Ravi, sygnowanych marką Clean Therapy.

Zasmakuj w Łaciatych

Bogatą paletę śmietankowych serków do smarowania marki Łaciate uzupełniły dwa kolejne warianty.

Obiad ekspresowo

Łmeat-Łuków przedstawia serię dań i sosów gotowych Ekspresowa kuchnia.

Ser z dedykacją dla najmłodszych

Na sklepowe półki wkraczają Pikserki – plasterki sera żółtego najwyższej jakości od renomowanego polskiego producenta OSM Sierpc.


1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2017




Produkt pierwszej potrzeby

Są pasty dla dzieci i dla dorosłych. Do zębów nadwrażliwych i przy krwawiących dziąsłach. Wybielające i odświeżające oddech oraz wiele innych. Gama past do zębów jest tak duża, że warto klientowi przy zakupie dać prawo wyboru.

Lista bestsellerów

Czas na reorganizację sklepowych bonet i lodówek. Miejsce mrożonych owoców i warzyw powinny zająć lody. Jak wskazują doświadczenia firmy Grycan – warto postawić na ich jakość.

Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.

Ceko przełamuje serową rutynę

Na rynku funkcjonuje wiele dość podobnych do siebie rodzajów i marek serów żółtych produkowanych przez mleczarskich gigantów.


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu