Szukaj:


Czwartek, 22 Lutego 2018




Bramki antykradzieżowe – nadchodzi czas rewolucji


Checkpoint Systems, wraz z wprowadzeniem rewolucyjnej platformy NEO, zapoczątkował zmianę na rynku systemów antykradzieżowych. NEO ma zapewnić sieciom handlowym lepszą detekcję oraz komunikację, pozwalając na optymalizację procesów związanych z ochroną towaru.

Nowe, bardziej efektywne elektroniki gwarantują znaczną poprawę wydajności. Jednocześnie NEO pozwala na integrację anten RF z innymi elementami systemów zabezpieczających, tworząc jednolite środowisko ochrony towarów w obiektach handlowych. NEO to także anteny w estetycznych i nowoczesnych obudowach.

Zwiększona wydajność i prawdziwa komunikacja
NEO poszerza możliwości radiowych systemów antykradzieżowych, zwiększając skuteczny zasięg wykrywania zagrożeń nawet o 35%, dzięki czemu możliwe jest zwiększenie dystansu pomiędzy antenami nawet do 2,8 m. Unikatowa elektronika poprawia możliwości detekcji, co oznacza, że NEO, pomimo szerszych rozstawów, doskonale wykrywa znacznie mniejsze etykiety (włączając te przeznaczone dla produktów kosmetycznych).

System NEO, jako pierwsze rozwiązanie dla handlu detalicznego, umożliwia komunikację z wykorzystaniem bezprzewodowej sieci Bluetooth. Dzięki temu możliwe jest wyeliminowanie skomplikowanego procesu instalacji kabli pod sklepową podłogą. Checkpoint dostarcza także analizę działania systemu w czasie rzeczywistym, możliwość synchronizacji danych związanych z alarmami z chmurą oraz wsparcie klienta online.

Poprawiony design
Wraz z miniaturyzacją i zwiększeniem wydajności elektronicznych komponentów, design anteny stał się bardziej minimalistyczny. Jako pierwsze system NEO otrzymają anteny NP10 i NP20 – nowa generacja, zastępująca niezwykle popularne modele P10 i P20. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych materiałów bramki zyskają mniej inwazyjny, lżejszy i bardziej nowoczesny wygląd. Co ważne, anteny zostały zaprojektowane z myślą o RFID, dlatego sieci handlowe bez problemu będą mogły rozbudować swoje systemy o nowe funkcjonalności.
- Zaprojektowaliśmy pionierskie anteny antykradzieżowe i cieszymy się, że możemy wprowadzić tę technologię w nową erę. Wyzwania, przed którymi dziś stoi handel detaliczny są diametralnie różne od tych, którym musieliśmy sprostać jeszcze dekadę temu. Sieci handlowe mocno inwestują w analitykę danych, a system NEO jest kluczowy dla włączenia anten antykradzieżowych do połączonego, sklepowego ekosystemu – mówi Michał Wesołowski z Checkpoint Systems.
 








Mleka i wody kokosowe Look Food

Skutecznie orzeźwiają i gaszą pragnienie, są idealnym uzupełnieniem codziennej diety.

Zdrovo od Ferm Woźniak – jaja z chowu ściółkowego

Zdrovo – jaja z chowu ściółkowego klasa M, 20 sztuk od Ferm Woźniak, trafiły na półki sklepowe. Dostępne będą w ofercie specjalnej do wyczerpania zapasów w sklepach sieci Kaufland.

Nowość od marki WINIARY – dania z kaszą

Marka WINIARY rozszerzyła swoje portfolio o nowy segment dań z kaszą.

CRISPY NATURAL - POLSKIE JABŁKO W WERSJI EGZOTYCZNEJ

CRISPY NATURAL przedstawia dwa NOWE EGZOTYCZNE SMAKI chrupiących CHIPSÓW JABŁKOWYCH: Z SOKIEM Z MANGO i Z SOKIEM Z ANANASA.

Przyprawa pomidorowo-czosnkowa z czarnuszką

Przyprawa pomidorowo-czosnkowa z czarnuszką od Look Food Sp. z o.o. to starannie dobrana kompozycja przypraw.

Unikalny ser Polski z Dziurami

POLSKI Z DZIURAMI to unikalnej jakości ser dojrzewający, który powstaje z polskiego mleka. Charakteryzuje się łagodnym smakiem właściwym dla serów typu holenderskiego oraz oczkami typowymi dla serów typu szwajcarskiego.

Bramki antykradzieżowe – nadchodzi czas rewolucji

Checkpoint Systems, wraz z wprowadzeniem rewolucyjnej platformy NEO, zapoczątkował zmianę na rynku systemów antykradzieżowych.

NOWOŚĆ z Serca Natury - Owocowy kubek FIT Delecta – pierwszy, lekki kisiel z superfoods

Delecta rozbudowuje linię produktów z Serca Natury, wprowadzając do oferty Owocowy Kubek FIT. To pierwsza na rynku linia niskokalorycznych kisieli instant z dodatkiem superfoods.

Czarny DayUp już na rynku

DayUp Black to nie tylko kolejny wariant smakowy jogurtowej przekąski DayUp, to pierwszy w Polsce produkt spożywczy w masowej dystrybucji z węglem aktywnym.

Zdrovo – nowa marka na rynku od Ferm Woźniak

Lider produkcji krajowej i jeden z największych eksporterów w Europie, Fermy Woźniak wprowadziły na rynek własną markę pod nazwą Zdrovo.

Przeboje FMCG 2017






BEZPIECZNE mrożenie - Jak przechowywać mrożonki?

Sprzedaż zamrożonej żywności wymaga ścisłego przestrzegania warunków jej przechowywania, reżim temperatury musi być stabilny i odpowiadać normom przechowywania konkretnych produktów spożywczych. Nagłe awarie zamrażarek mogą doprowadzić do uszkodzenia towarów i strat finansowych.

Produkt pierwszej potrzeby

Są pasty dla dzieci i dla dorosłych. Do zębów nadwrażliwych i przy krwawiących dziąsłach. Wybielające i odświeżające oddech oraz wiele innych. Gama past do zębów jest tak duża, że warto klientowi przy zakupie dać prawo wyboru.

Lista bestsellerów

Czas na reorganizację sklepowych bonet i lodówek. Miejsce mrożonych owoców i warzyw powinny zająć lody. Jak wskazują doświadczenia firmy Grycan – warto postawić na ich jakość.

Jaką kawę i w którym miejscu postawić na półce?

Skoro rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 80 tys. ton kawy o wartości 3,3 mld zł, warto coś z tej dużej puli uszczknąć. Właściciel małego sklepu pewnie powie, że wiedza na temat układania towaru nie jest dla niego, bo ma mało miejsca. Ale nawet on może dzięki niej zwiększyć sprzedaż!

Klienci są wzrokowcami

Wiele czynników buduje atmosferę sklepu, a ta – o czym pisaliśmy w poprzednich numerach – ma zasadniczy wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych.


Newsletter



O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu