Szukaj:


Piątek, 24 Listopada 2017




2009-07-10

Nowi najemcy Portu Łódź


Firma Cushman & Wakefield, światowy doradca w dziedzinie nieruchomości, prowadzi wraz z Działem Najmu Inter IKEA Centre Polska S.A., projekt komercjalizacji Portu Łódź.


Do grona najemców Portu Łódź ostatnio dołączyły dwie firmy odzieżowe. Nowymi najemcami zostali Cubus i Benetton. Cubus wynajął 745,39 mkw., a Benetton 148,67 mkw.

Port Łódź będzie jednym z największych i zarazem najbardziej przyjaznym dla klientów centrum handlowym w regionie. Na atrakcyjność obiektu wpłynie oryginalna aranżacja i wykończenie wnętrz, a także patio, łączące funkcje rekreacyjno-sportowe i wypoczynkowe.
Sklepy położone w Porcie Łódź obejmą swoim zasięgiem około 1,5 mln potencjalnych klientów.

Do podniesienia atrakcyjności kompleksu przyczyni się rozbudowa linii tramwajowej prowadzącej z centrum miasta i łączącej Port z Pabianicami. Na terenie centrum powstaną dwa nowe przystanki tramwajowe, a drogi dojazdowe zostaną zmodernizowane. Do 2011 r. inwestycje infrastrukturalne doprowadzą do połączenia Portu Łódź z zachodnią częścią przyszłej obwodnicy miasta (droga ekspresowa S14).

W kompleksie znajdą się m.in. IKEA, Leroy Merlin, Alma, H&M, C&A, Reserved, Cropptown, House, Mohito, Home&You, Esotiq, Cubus,  Benetton,  ExiSport, RTV EURO AGD, Douglas i wiele innych czołowych przedstawicieli krajowych i zagranicznych marek.

Zakończenie prac budowlanych przewidywane jest na wiosnę 2010 roku.


PODSTAWOWE DANE:

Powierzchnia centrum handlowego: 127.000 mkw., w tym sklep IKEA (33.000 mkw.)
Powierzchnia kompleksu handlowo-rekreacyjnego: 10.000 mkw.
Całkowita powierzchnia najmu: 100.000 mkw.
Ponad 200 sklepów i punktów usługowych o zróżnicowanej ofercie
Liczba miejsc parkingowych na świeżym powietrzu i w podziemnym garażu: 4500
Dojazd samochodem z centrum miasta: 15 minut
Planowane otwarcie: wiosna 2010
W centrum obiektu powstanie strefa rekreacyjno-handlowa o powierzchni 10.000 mkw z placem zabaw, sceną i zadrzewionym ogrodem.

W kompleksie znajdą się m.in. IKEA, Leroy Merlin, Alma, H&M, C&A, Reserved, Cropptown, House, Mohito, Home&You, Esotiq, Cubus,  Benetton,  ExiSport, RTV EURO AGD, Douglas i wiele innych czołowych przedstawicieli krajowych i zagranicznych marek.

 


New tenants in Port Lodz

Cushman & Wakefield, a global real estate advisory firm, together with Lease Department of IKEA Centre Polska S.A., is conducting the commercialization process of Port Lodz.

Port Lodz will be home to two new tenants:  Cubus and Benetton clothing brands. Cubus has leased 745.39 sqm., and Benetton 148.67 sqm.

Port Łódź will be one of the largest and most customer-friendly shopping centres in its region, located on the outskirts of Łódź. The attractiveness of the centre will be enhanced by an original interior arrangement and fit-out, with a patio combining recreational, sport and leisure functions.
The catchment area of the centre comprises ca. 1.5 million of prospective customers.

The complex will also benefit from the extension of tram line running from the city centre and connecting Port with Pabianice. Two new tram stops at the premises of the shopping centre will be created and the access roads are to be modernised. Infrastructure investments will result in connecting Port Łódź with the western part of a future city ring road (expressway S14), which should happen by 2011.

The complex will include: IKEA, Leroy Merlin, Alma, H&M, C&A, Reserved, Cropptown, House, Mohito, Home&You, Esotiq, Cubus,  Benetton,  ExiSport, RTV EURO AGD, Douglas and many other representatives of leading domestic and international brands.

Completion of construction works is planned for spring 2010.


Basic Data
Shopping centre area: 127,000 sq m, including the IKEA store of 33,000 sq m.
Leisure and retail area: 10,000 sq m.
Total lease area: 100,000 sq m.
Over 200 stores and service shops of various types.
The number of parking spaces in the open-air and underground car park: 4500.
Drive time to the city centre: 15 minutes.
Delivery scheduled for spring 2010.

The scheme’s central part will be divided into a recreational and retail zone of 10,000 sq.m, playground and tree-covered garden.






Komentarze:






Delikatesy do rachunku gratis

Trochę wstyd przyznać, bo w końcu to koledzy po fachu, ale ostatnimi czasy wielu dziennikarzy niestety podsyca kryzysową atmosferę panicznymi artykułami, że „wszystko leci na łeb na szyję i nikt już na nic nie może dostać kredytu”. Postanowiliśmy zapukać do banku i przedstawiając się jako właściciel sklepu, zapytać o pieniądze na otwarcie nowego. Żeby sobie utrudnić zadanie, wybraliśmy zupełnego debiutanta na bankowej scenie – Alior Bank. Wychodząc z niego, żałowaliśmy, że drugi sklep chcemy otworzyć tylko czysto hipotetycznie

Niechlubne statystyki

Koniec roku to tradycyjnie czas, kiedy sieci handlowe jedna przez drugą chwalą się swoimi wynikami. Liczby, które za chwilę przytoczymy należą do gatunku wstydliwych. Pochodzą bowiem ze „Światowego raportu o kradzieży w handlu detalicznym”

Kradzież w koszty

Kradzież towaru to dla właścicieli sklepów zmora każdego dnia i nocy. Co zrobić, gdy ją Państwo odkryjecie? Nie płakać, ale zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu. Żeby nie mieć z tego tytułów problemów w urzędzie skarbowym, trzeba jednak spełnić kilka warunków


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu