Szukaj:


Środa, 13 Grudnia 2017



2017-12-07
2017-11-28
2017-11-27



2017-10-23

Różowa wstążka w październiku na bananach Chiquita


W drugiej połowie października na bananach Chiquita pojawi się 100 mln naklejek z różową wstążką.


Kampania towarzyszy Różowemu Październikowi, który na całym świecie jest miesiącem profilaktyki raka piersi. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na ważny i bliski wszystkim temat, który powinien być podejmowany nie tylko w październiku. Każdego roku bowiem, spośród milionów nowych zachorowań na raka, rak piersi jest najczęściej rozpoznawanym nowotworem u kobiet.

Banan jest jednym z najpopularniejszych owoców świata i idealną przekąską zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Sam lub jako dodatek, bardzo często jest elementem codziennej diety. Dlatego właśnie marka Chiquita, której banany są obecne w wielu domach, postanowiła wykorzystać ten fakt dla dobra społecznego. Celem październikowej kampanii i różowych naklejek ze wstążką jest zwrócenie uwagi jak największej liczby konsumentek na tak ważną kwestię, jaką jest profilaktyka raka piersi.
 


Przeboje FMCG 2017


Newsletter






O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu