Szukaj:


Czwartek, 21 Września 2017




2011-02-14

Walentynkowa eksplozja sprzedaży

Gdyby nie było walentynek, należałoby je po prostu wymyślić.
2011-01-25

Uśmiech z wyższej półki

Dbałość o higienę jamy ustnej nie jest, wbrew pozorom, wymysłem naszych czasów.
2011-01-21

Przybywa frykasów dla czworonoga

Dla większości z nas są jak kolejny członek rodziny.
2010-08-16

Kubek masowego rażenia

Białe serki do smarowania pieczywa na stałe wpisały się w asortyment nawet najmniejszego sklepu.
2010-08-16

Powakacyjna (re)generacja zysków

Kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała to stały (choć zazwyczaj niewielki) punkt oferty większości sklepów handlu tradycyjnego. Dlaczego warto o nich pisać na początku jesieni?
2010-06-22

Do biegu - gotowe - start!

Latem większość detalistów koncentruje się na półce z wodą, sokami i napojami oraz na bonecie z lodami. Tymczasem gaszenie pragnienia to za mało. Niezależnie od temperatury za oknem trzeba jeszcze coś zjeść. Tym „czymś” coraz częściej są dania gotowe oraz instant.
2010-06-22

W "cudzym" sosie

W kuchni staropolskiej ciężkie i zawiesiste służyły głównie jako dodatek do mięs. Współczesne są lżejsze, mają szersze zastosowanie, a co najważniejsze – dużo prościej się je przygotowuje. Mowa o gotowych sosach do potraw, których używa się już w co drugim polskim domu – i to bez cienia zażenowania tym, że nie zostały one własnoręcznie przyrządzone.
2010-06-22

W paczce raźniej

Pomysłów na słodką przekąskę jest bez liku. Najpowszechniejsze i najbardziej tradycyjne to ciastko lub wafelek. Mimo że znane od lat, wcale nie odchodzą w zapomnienie. Wręcz przeciwnie – ubiegły rok był dla tej kategorii bardzo dobry, ten także zapowiada się obiecująco.
2010-05-18

Słodki smak młodości

Słodycze kuszą nie tylko dorosłych, ale przede wszystkim młodych konsumentów. Na zmysły dzieci nic zdaje się nie działać tak, jak batonik, ciasteczko, guma czy żelki. Są to dla nich produkty na tyle atrakcyjne, że potrafi ą wydać na nie większość ze swojego – zaznaczmy coraz większego – kieszonkowego.
2010-05-17

Certyfikat na wzrosty

Dzieci do trzeciego roku życia to z jednej strony konsumenci najbardziej wymagający, z drugiej – najmniej świadomi tego, jak wyśrubowane kryteria muszą spełniać dedykowane im produkty. Za to rodzice mają w tej kwestii pełną wiedzę i uważają, że mimo kryzysowych czasów na żywności dla maluchów oszczędzać nie można.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] nastepna>>


Przeboje FMCG 2017



2017-09-21
2017-09-20
2017-09-20


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu