Szukaj:


Czwartek, 21 Września 2017




2013-10-29

Wyskokowe żniwa czas zacząć

Wódki czyste notują najwyższą sprzedaż w ostatnim oraz pierwszym kwartale roku.
2013-10-16

Kiedy promocje są nieskuteczne?

Każdy detalista w swej praktyce zawodowej spotkał się z nieskutecznymi promocjami.
2013-10-14

Mała deska obfitości

Niejeden rodzaj pleśniaka wciąż dla polskiego konsumenta wydaje się być nie do przełknięcia.
2013-10-14

Jesienna pielęgnacja zysków

Sprzedaż kosmetyków pielęgnacyjnych w sklepach handlu tradycyjnego to zadanie trudne, ale wciąż możliwe.
2013-10-04

Przebudzenie z letniego snu

Powrót dzieci do szkoły, gorsza pogoda, mniejsza skłonność do dbania o linię – to tylko niektóre z powodów, dla których w okresie jesiennym klienci chętniej kupują słodycze.
2013-10-04

Bezgrzeszna przyjemność przez cały rok.

W badaniu TGI instytutu Mill-ward Brown spożywanie deserów mlecznych deklaruje ok. 28 proc. Polaków.
2013-08-09

Reaktywacja domowej spiżarni

Przygotowywane samodzielnie przetwory owocowo-warzywne przez lata były w polskich domach przejawem pragmatyzmu.
2013-08-06

Megazyski z chrupania

Bez nich nie obejdzie się żadne przyjęcie. Są doskonałym dodatkiem do piwa, towarzyszą spotkaniom w domu, przy grillu i wakacyjnym wyjazdom.
2013-05-27

Odpowiedź na pragnienie smaku i zabawy

Półka z wodą, sokami, napojami dla dzieci powinna być miejscem strategicznym dla sklepów handlu tradycyjnego.
2013-01-31

Sklepowa recepta na cholesterol

Zdrowie jest wartością nadrzędną dla wielu konsumentów. Dlatego proszę się upewnić, czy na półkach waszych sklepów macie państwo prozdrowotne tłuszcze do smarowania pieczywa.


1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2017



2017-09-21
2017-09-20
2017-09-20


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu