Szukaj:


Środa, 22 Listopada 2017




2013-01-17

Do sklepu tanecznym krokiem

Karnawał to czas wielu imprez i zabaw. Mimo że firmy i restauracje prześcigają się w ofertach, Polacy niezmiennie od lat nad imprezy klubowe
2012-10-19

Pielęgnuj zyski!

Sklep bez podstawowych produktów pielęgnacyjnych to jak piekarnia bez chleba. Jeśli klient nie znajdzie w nim szamponu i żelu pod prysznic, pójdzie do innego – przekonuje Małgorzata Nawrocka z Toruńskich Zakładów Materiałów Opatrunkowych.
2012-10-19

Kolor? Naturalnie!

Farbowanie włosów to dla wielu kobiet coś więcej niż zwykły zabieg upiększający. To antidotum na chandrę, sposób na nową tożsamość podkreśloną delikatnym blond refleksem bądź ognistą czerwienią.
2012-10-18

Kategoria wielozadaniowa

Środki do ręcznego zmywania naczyń, mimo nastania ery zmywarek, cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem klientów.
2012-10-17

Gramy już nie tylko w czarne

Jest zdrowa, rozgrzewająca i dietetyczna. Trudno wyobrazić sobie bez niej jesienne i zimowe wieczory. Herbata ma same zalety, nic więc dziwnego, że Polacy ją kochają.
2012-10-17

Asysta przy pierwszym daniu

Śmiało można powiedzieć, że zupy to podstawa polskiej kuchni. W wielu domach przy ich gotowaniu korzysta się z pewnych zamkniętych w torebkach „pomocników”.
2012-10-16

Coraz więcej pokus dla podniebienia

Nie jest łatwo zbudować dziś w sklepie półkę z deserami. Cała masa dostępnych na rynku produktów może przyprawić detalistę o ból głowy.
2012-10-16

Nierozstrzygnięta bitwa o interchange

Ostatnie miesiące stały pod znakiem prawdziwej wojny o obniżenie stawek interchange na polskim rynku. Choć walka weszła w decydującą fazę, do sukcesu wciąż daleko.
2012-10-16

Opłaty w rękach posłów

Po fiasku porozumienia w sprawie interchange wiele wskazuje na to, że stawki te zostaną uregulowane ustawą.
2012-07-12

Kategorie 
kipiące energią

Napoje energetyzujące i izotoniczne mają swoich wiernych konsumentów cały rok, z pewnością jednak nie może ich zabraknąć w sklepie wiosną i latem – rozszerzenie asortymentu oraz dodatkowe ekspozycje, zwłaszcza w strefie przykasowej, mogą znacząco poprawić sprzedaż.


1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 nastepna>>


Przeboje FMCG 2017



2017-11-22
2017-11-17
2017-11-16


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu