Szukaj:


Piątek, 24 Listopada 2017




2010-05-17

Łyczek optymizmu

Kategoria napojów dla dzieci składa się z kilku różnych segmentów. I tak, mamy w niej soki, nektary, napoje w opakowaniach PET, szkle lub kartonikach, a także wody smakowe. Ich cechą wspólną, poza grupą docelową oczywiście, jest to, że nad wyraz dobrze radzą sobie na rynku.
2010-04-22

Olej (nie tylko) w głowie

Stare polskie przysłowie mówi, że dobrze jest mieć olej w głowie. My na użytek tego artykułu dodajemy: także na półce i w menu. Chociaż lista olejów jadalnych jest długa, w polskich sklepach i w jadłospisie Kowalskiego pojawia się zaledwie jej skromny wycinek.
2010-04-22

Świeży oddech rynku

Słowa dziecięcej piosenki przekonywały, że „szczotka, pasta, kubek, zimna woda” oraz dobre chęci wystarczają, by mieć zdrowe i ładne zęby. Dziś, kiedy asortyment produktów do higieny jamy ustnej jest coraz szerszy, okazuje się, że nie każda pasta spełnia oczekiwania konsumentów i nie na każdej sklepy mogą tak samo zarobić.
2010-03-17

Gorączka Wielkiej Nocy

Jajka, wędlina, pieczywo i sól to obowiązkowe pozycje w koszyczkach niesionych do poświęcenia w Wielką Sobotę. Lista produktów, które znajdują się w koszykach i wózkach, z którymi Polacy wychodzą przed Wielkanocą ze sklepów spożywczych, jest o wiele dłuższa. Przeanalizowaliśmy ją wspólnie z Katarzyną Kossakowską z GFK Polonia.
2010-03-17

Polska schabowym stoi

O racjonalnym odżywianiu, diecie Polaków i narodowej niechęci do nowości w jadłospisie rozmawiamy z Barbarą Dąbrowską-Górską, specjalistą ds. żywienia człowieka z Poradni Dietetycznej Dietosfera w Warszawie.
2010-01-26

Rok z odrobiną goryczy

Ubiegły rok był dla branży piwnej najtrudniejszy od lat. Kryzys i podwyżka akcyzy nie pozostały bez wpływu na sprzedaż. Czy jednak z rynkiem piwa naprawdę jest tak źle, jak twierdzą producenci?
2009-10-25

Impulsy w kolejce do kasy

Batony i wafle w czekoladzie to jedna z nielicznych kategorii, na których tradycyjny handel zarabia więcej niż nowoczesny. Jest jednak więcej powodów, by właściciele małych i średnich sklepów spożywczych potraktowali tę grupę produktów w sposób szczególny.
2009-10-09

Kulinarne S.O.S.

Co pojawia się na stole polskiego domu na hasło: „Obiad” (lub obiadokolacja)? Zamiast schabowego z kapustą albo mielonych z buraczkami coraz częściej – makaron z sosem. Do niedawno tylko pierwszy składnik tego dania miał pewne miejsce na liście zakupowej przeciętnego klienta. Dziś na listę tą trafiają coraz częściej również sosy. Pytanie czy klienci mogą je znaleźć również na Państwa półkach?
2009-08-26

Cienkie czasy dla tytoniowej branży

Wzrost akcyzy w dobie kryzysu sprawił, że kilka milionów palaczy musi dostosować swój nadwątlony budżet do droższych papierosów, a kilkaset tysięcy sklepów, kiosków i stacji benzynowych – podążyć za zmieniającymi się preferencjami klientów. Nasilił się też inny, palący branżę tytoniową od lat problem – przemyt
2009-08-24

Obiad włosko-polski

Mimo że makaron obecny jest w naszym jadłospisie od lat, stosunkowo niedawno zaczął być używany do innych dań niż zupa. Żaden detalista (nawet ten, który prowadzi sklep na wsi) nie powinien bagatelizować tego trendu. Różnorodność form makaronu przekłada się bowiem na wręcz nieograniczoną ilość potraw, które może zrobić każdy, bez względu na zdolności kulinarne, wiek, miejsce zamieszkania, a także grubość portfela


<<poprzednia [11] 12 13 14 15 16 17


Przeboje FMCG 2017



2017-11-24
2017-11-22
2017-11-17


Newsletter





O portalu | Reklama | Kontakt | Polityka prywatności | Mapa serwisu created by Visualteam


artykuły spożywcze | branża fmcg | fmcg | franchising | gazeta fmcg | handel w polsce | poradnik handlowca
merchandising | sieci handlowe | sklepy spożywcze | wyposażenie sklepu